Activiteiten

Op 23 juni 2018 is er een reisje gepland naar Den Haag. Voor leden gratis (lidmaatschapsgeld peildatum betaald voor 7 mei – ALV), voor niet leden € 20,- (busreis is vol, kan op reservelijst worden geplaatst – aanmelden Petra 06 15901400). Vertrek 7.30 uur, terug 19.00 uur.

 

Ons vrijwilligersfeest is op 29 juni 2018. Nadat we heerlijk hebben gegeten van 17.00 – 19.00 uur komt er een  gezellig Shantykoor zingen. Graag alle vrijwilligers met aanhang via Alfred opgeven.

 

We geven een buurt BBQ op 21 juli 2018. Er is een tent en muziek (Koos Jansen) . Opgeven bij Petra, kosten € 10,- per persoon, graag ook aangeven als u vegetarisch wilt eten!

 

Deze zomervakantie zijn we dicht voor reguliere activiteiten van 21-8-2018 t/m 3-9-2018.

De activiteiten voor het zomerfeest van de jeugd zijn de eerste week en de laatste week in deze periode. Via de jeugdwerkers worden zij op de hoogte gehouden.

Op zaterdag 1 september 2018 begint ons seizoensopeningsfeest. Er zal een springkussen zijn, wat te eten en te drinken. U kunt zich dan opgeven voor reguliere activiteiten maar ook zelf nieuwe activiteiten starten als u een groepje heeft. Kom dus rustig langs om met Koos Jansen mee te zingen van 14.00 – 17.00 uur!

In dit nieuwe seizoen komt er aquarel schilderen als nieuwe activiteit, maar ook waarschijnlijk nieuwe yoga lessen! In augustus wordt er nieuw activiteitenboekje gemaakt, deze is staat dan tijdens de opening weer tot uw beschikking!

 

 

 

 

 

 

 

In de meivakantie zijn we gewoon open voor alle activiteiten.

Op de volgende dagen is het BuurtCentrum gesloten:

 

Vrijdag 27 april Koningsdag

Donderdag 10 mei Hemelvaartsdag

Maandag 21 mei 2e Pinksterdag

 

Op 7 mei om 20.00 uur houdt de speeltuinvereniging zijn Algemene Ledenvergadering.

Als u lid bent en komt kunt u gratis meespelen voor de Bingo.

 

 

 

 

 

Tevens hebben we op vrijdag 16 juni ons jaarlijks etentje voor alle vrijwilligers. Vrijwilligers zijn de gastdames en heren die ons belangeloos helpen om het BuurtCentrum draaiende te houden. Zij helpen onze beheerders met de veel omvattende taken die zij doen. Zoals bar diensten draaien, meehelpen schoonmaken, meehelpen zalen klaar zetten voor de volgende activiteit, de omgeving schoonhouden. Kortom ONMISBAAR!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zaterdag 7 januari om 20.00 uur willen wij de buurtbewoners welkom heten bij ons nieuwjaarsfeest.

Er staat een hapje en een drankje voor u klaar. Er is gezellige muziek aanwezig en u kunt een dansje wagen of een liedje meezingen als u daar zin in heeft.

Wij van het bestuur willen u allen aan de hand van deze start een saamhorig, gezond en gezellig 2017 toe wensen.

 

 

Op 29 november van 17.00 – 19.00 uur hadden wij een Pannenkoeken dag. Wij deden mee met Sint Pannenkoekdag. Alles wat u heeft gegeven voor een pannenkoek wordt gegeven aan een goed doel. Er waren meer dan 50 mensen die lekker een pannenkoek met stroop of appel hebben gegeten.

Op de website www.sintpannekoekgroningen.nl vindt u meer info.

 

Op 13 december hebben veel mensen met elkaar gezellig en goedkoop gegeten.

Op 9 december hebben meer dan 40 mensen het allengaanden kerst diner bij ons gevierd.

Zoals altijd aan het eind van het jaar was er een kerst sjoel-of klaverjasavond op 17 december. Het was weer gezellig druk.

 

 

Op 1 oktober 2016 hebben we een feestelijke onthulling van ons nieuw informatiebord die op de stoep is geplaatst. Deze wordt aangeboden door stichting Huurdersbelang de Huismeesters Groningen-Zuid. Vooral voor onze nieuwe huurders is het van belang naamsbekendheid te krijgen in ons gebouw. SeniorWeb Groningen, AtHomeFirst en Happy Families willen zich graag presenteren. Heeft u dus huishoudelijke hulp nodig, heeft uw (klein) kind problemen, of wilt u computerles, kom dan gerust even langs. Het is van 14.00 – 18.00 uur. Er is muziek, een hapje en een drankje en voor de kinderen een springkussen. Wij vragen iedereen om die dag niet op de stoep te parkeren tegen ons gebouw aan,  maar in de parkeervakken.

Onze andere activiteiten staan in het activiteitenboekje die er op 1 oktober zal liggen. Maar ook op deze site houden we de extra activiteiten bij.

Tevens hebben wij al vanaf april een nieuwe secretaris nl. Yvonne Wierenga. Door diverse achterstallige zaken is dit nog niet overal correct genoemd, wij bieden hiervoor onze excuses aan. Dat wij als bestuur veel nieuwe opdrachten krijgen vanuit de Gemeente en er veel van ons wordt gevraagd er tevens veel wisseling was in de bezetting/activiteiten in ons gebouw, is geen excuus.

Wil je iets organiseren? Meehelpen? Heeft u een leuk idee? Stuur dan even een mailtje naar info@semmelstee.nl, de beheerders helpen u graag.

MEDRES_SEMMELSTEE_SITE_240dpi_COPYRIGHT_MRLL.NL_MRL7966

Geef een reactie